EF#11: If I have to talk about fashion

Note: First post for BEC  When you read this blog, a fashion blogger probably would be the last thing you would ever consider to identify me with. And it’s a solid statement, since there’s almost nothing fashionable here that can act as an argument. So if I have to talk about fashion.. well you guys are screwed *LOL*. With that being said, I have to admit that fashion is not my...

Iseng OOTD-an

Ini sebenernya posting kecentilan aja siiih.. ahahaha. Jadi kemarin gue kan ketemuan sama si Nadya tuh. Abis itu biasa deh secara perempewi yaaah, kalo udah ngumpul trus ga mampir ke toko baju tuh rasanya ga afdol gimana gitu paaan. Manalah toko bajunya persis di depan mata aja gituu (plus ada papan MID SEASON SALE pula). Ga mungkin banget bisa dicuekin. Nah lagi cari ini itu, eh ketemu boots unyu yang...